27 Ιαν 2012

Τι κάνει σήμερα ο Θεόδωρος Κασσίμης;


Από υφυπουργός Εξωτερικών έγινε εκτροφέας σαλιγκαριών

Ο Θεόδωρος Κασσίμης, με καταγωγή από τη Μάνη Λακωνίας και τα Σφακιά Κρήτης, γεννήθηκε στην Κέρκυρα και σπούδασε οικονομικά και δημοσιογραφία στην Αθήνα.
Υπήρξε επί σειρά ετών εκλεγμένο μέλος του Μικτού Συμβουλίου της Ενώσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών, της οποίας είναι μέλος από το 1971. Εργάστηκε σε ημερήσιες εφημερίδες, περιοδικά, καθώς και στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση της ΕΡΤ. 

Υπήρξε εκδότης του περιοδικού «Τρόφιμα και Ποτά» και πρωτοστάτησε στη δημιουργία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων.

Κάποια στιγμή στη ζωή του ήρθε η πολιτική. Έτσι, ο κ. Κασσίμης έγινε μέλος της ΟΝΝΕΔ και υπεύθυνος έκδοσης της εφημερίδας «Δημοκρατική Πρωτοπορία». Πέρασε από τη θέση του εκπροσώπου Τύπου του κόμματος, υπήρξε υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας με την αρμοδιότητα θεμάτων Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων, Εξωτερικού Εμπορίου και Τουρισμού. Τελευταίος του πολιτικός σταθμός υπήρξε η θέση του υφυπουργού Εξωτερικών. Στη συνέχεια ο κ. Κασσίμης έβαλε υποψηφιότητα στις εκλογές αλλά δεν εξελέγη. Και έτσι αποφάσισε να τα εγκαταλείψει όλα και να γίνει εκτροφέας σαλιγκαριών.

Όπως λέει στο newsbeast.gr, δεν μπορούσε να επιστρέψει στη δημοσιογραφία και γι’ αυτό έπρεπε να χαράξει νέους επαγγελματικούς δρόμους. «Δεν μπορούσα να επιστρέψω στη δημοσιογραφία όταν δεν εξελέγην βουλευτής. Η υπογραφή μου δεν θα είχε πια την ίδια αντικειμενικότητα» λέει. 

Και τονίζει: «Έτσι στράφηκα στην εκτροφή σαλιγκαριών. Για τα σαλιγκάρια δυστυχώς δεν υπάρχει τεχνογνωσία διεθνώς. Άρχισα να μελετώ από το Διαδίκτυο. Στη συνέχεια ταξίδεψα στην Ιταλία και τη Γαλλία. Έψαξα για τροφεία και πειραματίστηκα. Η ιδέα να ασχοληθώ με αυτόν τον κλάδο, ήταν της συζύγου μου ύστερα από μία συζήτηση που είχαμε. Έτσι, ασχολούμαι εδώ και 20 μήνες με αυτό το επάγγελμα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτή τη στιγμή έχω τέσσερα εκτροφεία και θέλω μέχρι τα τέλη Οκτώβρη να έχω παραγωγή, την οποία θα εξάγω στο εξωτερικό».

Πάντως, ο κ. Κασσίμης αντιμετώπισε και δυσκολίες, όπως παραδέχεται, κατά τη διάρκεια του νέου ξεκινήματος. «Πλήρωσα πεταμένα χρήματα σε διάφορους, οι οποίοι πουλάνε δήθεν τεχνογνωσία. Κι αυτό γιατί η υπερπροβολή της σαλιγκοτροφείας στην Ελλάδα, χωρίς καμία στήριξη, τεχνική αν θέλετε, από την Πολιτεία έχει ως αποτέλεσμα να βγαίνουν διάφοροι ειδικοί και να πουλάνε δήθεν τεχνογνωσία».
Ο πρώην υφυπουργός μένει τρεις με τέσσερις μέρες στην ορεινή Αρκαδία και τις υπόλοιπες έρχεται στην Αθήνα για να συναντηθεί με τα παιδιά του και τους φίλους του. «Είμαι μια χαρά αυτή τη στιγμή. Δεν μου λείπει τίποτα. Κάνω μια δουλειά που μ’ αρέσει και την επέλεξα εγώ. Δουλεύω σκληρά αφού δεν επιδοτείται η δουλειά μου. Και τον υπόλοιπο μου χρόνο διαβάζω, κάτι που μου έλειψε πολύ τα τελευταία χρόνια».

Σημειώνει βέβαια ότι στεναχωριέται για την πολιτική κατάσταση της χώρας αλλά δεν του λείπει καθώς γνωρίζει ότι αν δεν την είχε εγκαταλείψει, δεν θα μπορούσε να προσφέρει και πολλά πράγματα. Και λέει ότι δεν θα κατέβαινε στις εκλογές εάν τυχόν υπήρχε η πιθανότητα το κόμμα του να κερδίσει. «Θεωρούσα όμως ανέντιμο όταν ήμουν τέσσερα χρόνια στην κυβέρνηση και εικοσιπέντε στην πολιτική, επειδή θα έχανε το κόμμα μου, εγώ να αποχωρούσα».

Και πιστεύει ότι έχει έρθει ο καιρός να ειπωθεί η αλήθεια στον κόσμο για να αποδεχθούν τους πολιτικούς ενώ εκτιμά ότι κανένας ξένος δεν θα σώσει τη χώρα. Βέβαια, ο ίδιος δεν έχει χάσει την ελπίδα του αλλά πρέπει, όπως σημειώνει, να σταματήσει αυτή η καταστροφολογία που επικρατεί, γύρω από την χρεοκοπία της χώρας. Και καταλήγει λέγοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να επιβαρυνθούν χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι.